niedziela, 1 lutego 2015

Niespodzianka ! + Happy B-Day Harry

Nadszedł ten dzień... Jest pierwszy luty co oznacza, że Harry ma urodziny. OMG już 21 lat mu stuka ;-; A  wszyscy pamiętamy go jako 16 latka z XF.
Hazz,kochanie ty moje, wszystkiego najlepszego. Żebyś znalazł w końcu tą jedyną, koncertowania do końca życia i czego tam chcesz :*
Jednak, jest jeszcze jeden powód. Tą niespodzianką, o której pisałam wczoraj pod rozdziałem jest fakt, że założyłam nowego bloga!
Yay kto się cieszy? Zaczęły mi się ferie, które spędzę samotnie bo wszystkie moje koleżanki gdzieś wyjeżdżają, więc zapewniłam sobie i wam rozrywkę. Kiedyś pomyślałam sobie, że napiszę ff o każdym członku 1D. To opowiadanie jest o Lou, a następne będzie o Niallu. Podwójny zaciesz :3
Dzisiaj dodałam bohaterów, a prolog pojawi się jutro.
Łapajcie linka skarby - http://rol-niallhoranff.blogspot.com/

2 komentarze: